BLOG ZAKOŃCZONY 03.02.17.
Wszystko, co znajduje się na tym blogu jest tylko i wyłącznie pracą mojej wyobraźni, fikcją literacką i nie ma związku z rzeczywistością. Wszelka zbieżność zdarzeń, imion i nazwisk jest przypadkowa! Tekst nie ma za zadanie nikogo obrazić. Występują sceny erotyczne, wulgaryzmy. Generalnie opowiadanie nie powinno być czytane przez osoby poniżej 18. roku życia, ale umówmy się - każdego gorszy coś innego. Ja muszę Was uprzedzić o czym się da, żeby nie dostać po głowie. Czytacie na własną odpowiedzialność.

3 maj 2016

Blog miesiąca na "Księdze Baśni"

Spotkała mnie przemiła niespodzianka! Otóż "Fobie" zostały nominowane do konkursu bloga miesiąca kwietnia na spisie blogów "Księga Baśni" :) Bardzo, bardzo dziękuję! Co prawda nie jest to wybór żadnej z Was, a właścicielki bloga, więc może nie powinnam aż tak się ekscytować, ale się ekscytuję! :D Wielka radocha już nie wspominając o tym, że humor od razu mi się poprawił :)
Podaję Wam link do sondy - jeżeli macie chęci, podoba Wam się to co piszę i uważacie, że blog zasługuje na Waszą uwagę, zagłosujcie ;) Szczerze mówiąc jestem bardzo ciekawa, jak wypadnę w ostatecznym rozrachunku :D


Za każde kliknięcie serdecznie dziękuję! ♥

Kto nie czytał trzeciej fobii, zapraszam nieco w dół strony. Czekam na Wasze opinie, buźka! ;)

6 komentarzy:

  1. Mój głos również należy do Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze data jest podawana po lewej stronie, pod nagłówkiem, w informacjach.

      Usuń
  3. Ale kiedy kolejny? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz zareklamować siebie, nie widzę przeciwwskazań. Ale do tego służy zakładka SPAM, nie komentarze pod postem.