BLOG ZAKOŃCZONY 03.02.17.

Jesteś chętny czytać coś więcej? Zapraszam TU.
Wszystko, co znajduje się na tym blogu jest tylko i wyłącznie pracą mojej wyobraźni, fikcją literacką i nie ma związku z rzeczywistością. Wszelka zbieżność zdarzeń, imion i nazwisk jest przypadkowa! Tekst nie ma za zadanie nikogo obrazić. Występują sceny erotyczne, wulgaryzmy. Generalnie opowiadanie nie powinno być czytane przez osoby poniżej 18. roku życia, ale umówmy się - każdego gorszy coś innego. Ja muszę Was uprzedzić o czym się da, żeby nie dostać po głowie. Czytacie na własną odpowiedzialność.

6 kwi 2017

Coś nowego.

Witajcie Myszoskoczki Wy moje! Stęskniliście się trochę? Powiedzcie, że tak. Bo ja tak. :P Tak troszkę, ale jednak. xD ♥

Od razu utemperuję Wasz entuzjazm - to, z czym przychodzę nie będzie pojawiało się regularnie, pewnie większości z Was się nie spodoba, nie wiem, czy w ogóle wypali, a właściwie na samym wstępie powinnam powiedzieć, że nie jest żadnym opowiadaniem. ^^'
    Część z Was pewnie orientuje się, że mam dwa konta na instagramie - jedno bardziej prywatne, drugie z tą częścią mojego życia, która próbuje być fit i wrócić z tyłkiem do ćwiczeń. xD Przeglądając różne konta coraz częściej zaczęłam wpadać na te lifestylowe i spodobało mi się to. Odkąd zamknęłam "Fobie" łapałam się często na tym, że chciałabym coś napisać. Wyżalić się, wyżyć. Zwłaszcza, gdy nękały mnie złe emocje. Długo nosiłam się z tą decyzją i w reszcie ją podjęłam - chcę spróbować swoich sił w prowadzeniu bloga osobistego. Trochę na poważnie, a trochę z przymrużeniem oka. O wszystkim i o niczym.
    Kolejnym czynnikiem, jaki mnie do tego popchnął to sam fakt, że brakuje mi pisania, a do kolejnego opowiadania zwyczajnie nie mam weny. Muszę jeszcze trochę odpocząć. Studia, choć nic się na nich nie dzieje, praca, praktyki i nauka do poprawy matury (tak, znowu xD) i chłopak wysysają chyba ze mnie więcej sił, niż przypuszczacie. ;P
    Nie składam broni, wrócę do siatkarskiego pisania, ale na razie - zapraszam Was ze skromnym uśmiechem o tu:


Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie być ze mną.
Trzymajcie się ciepło! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz zareklamować siebie, nie widzę przeciwwskazań. Ale do tego służy zakładka SPAM, nie komentarze pod postem.