BLOG ZAKOŃCZONY 03.02.17.
Wszystko, co znajduje się na tym blogu jest tylko i wyłącznie pracą mojej wyobraźni, fikcją literacką i nie ma związku z rzeczywistością. Wszelka zbieżność zdarzeń, imion i nazwisk jest przypadkowa! Tekst nie ma za zadanie nikogo obrazić. Występują sceny erotyczne, wulgaryzmy. Generalnie opowiadanie nie powinno być czytane przez osoby poniżej 18. roku życia, ale umówmy się - każdego gorszy coś innego. Ja muszę Was uprzedzić o czym się da, żeby nie dostać po głowie. Czytacie na własną odpowiedzialność.

11 lip 2017

Dzień dobry

Pamiętacie mnie jeszcze? Wiem, miał być nowy blog, na podstronie ciągle wisi wiele moich pomysłów, ale na razie... Jakoś nie umiem. Nie mam weny. Nie mam też nawet zbyt wiele chęci, nie oszukujmy się. ^^' Zajęty ze mnie człowiek. ;p Ale gdybyście chcieli coś poczytać, o mnie, moich planach, mieć zapewnienie, że żyję - zajrzyjcie na Księgę Baśni. Porozmawiałam sobie trochę z Re(Becą), całkiem fajna #pogawędka nam wyszła. ;)

Zapraszam, link poniżej!

http://ksiega-basni.blogspot.com/2017/07/194-pogawedka-z-beca.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz zareklamować siebie, nie widzę przeciwwskazań. Ale do tego służy zakładka SPAM, nie komentarze pod postem.